Report No.8 2.7.2016

Report No.8   2.7.2016

Po snídani posouváme odjezd o půl hodiny kupředu a v 8:30 vyrážíme směr Richmond. Cestou navštěvujeme dosud největší bleší trh, ale odcházíme bohužel bez úlovku. Jsme už blízko velkých měst, a tak je to tu všechno přebrané. Blížíme se k Richmondu, krajina je mírně zvlněná, okolo je hodně lesů. Richmond je v sobotu bez lidí,  je vedro, ale vlhkost je snesitelná.

Jdeme na prohlídku sídla jižanského prezidenta Jeffersona Davise. Bílý dům stále slouží představitelům státu Virginia. Prohlídka je zdarma. Procházíme se centrem města a vracíme se k zaparkovanému autu. Čirou náhodou parkujeme proti domu, kde za občanské války bydlel velitel jižanských vojsk generál Robert Lee. Jakoby nám ho někdo strčil pod nos.

Dnes máme změnu - oběd je v thajské restauraci.

Pokračujeme směrem na Washington a dálničních pruhů stále přibývá. Doprava houstne. Milana před Washingtonem střídá Kačer a valí to stále vpřed. Dojíždíme před hotel v centru města a vykoukaný Kačer odpadá. Zaparkovat do vedlejší ulice jede Milan.

Dosud bez problému držíme časový plán a pokud máme chuť někde zastavit, tak si zastavíme.

Během cesty téměř denně komunikujeme se členy MVPA, našimi novými přáteli v USA. V úterý se na nás prý těší celý klub z New Yersey. Mají 200 členů. Bude to křest ohněm, ale kdo se bojí, sere v předsíni.
  Takže kamarádi, přátele a zkrátka všichni - je to tu život na plný kule. Tolik věci co za týden tady, jsme se nenaučili za rok doma. Je tady každovečerní povinnost při dojezdu na hotel, zkontrolovat zda Šeďa dává vše na stránky OCR a komentovat texty reportů. V oblíbenosti zatím vítězí Bobinův foťák.

Pozdrav ode všech předává g.M.